Monday, May 13

Terra Calenta


Difícil és aixecar el vol quan tu m'agafes. Apareixes de cop, no fa falta anomenar-te. La més cruel de les teves cares. I em reté. Em reté, m'apresa amb les urpes clavades als turmells, arrossegant-me sempre avall, amb el que mai no he vist.

Com pot ésser que sapigués el que anava a passar? Tota possibilitat de controlar allò que succeïrà s'esvaeix com el fum. El meu cos es rendeix, com es rendirà sempre, i no em barallo amb la Antiga Serp que obra la seva boca i m'engoleix. A poc a poc, sento el pes, la pressió i la calor. Sento els talls de la seva pell a les meves cames. Però ara només voldria que se m'empassés sencera, i ser com Ella, tan pura, tan valenta, tan forta. I li demano fort que no em deixi, que la seva pell m'atravessi i es quedi amb mi per sempre.

La Reina marxa. Però cada cop hi ha alguna cosa d'ella que es queda aquí amb mi. Ella em parla a cau d'orella si escolto amb atenció. No em deixa mai del tot. És aquí amb nosaltres, la Reina que ara m'ensenya. La Reina que em cedeix una corona de verí.

No comments: