Thursday, April 25

Il·lumina el Camí, Voluntat Pura


Voluntat que t'has desfet de tot desig corpori, on ets?
Annul·lació total d'allò que encara avui dia arrossego amb mi.
Tanta por egoista i simple, tanta culpa que m'enfonsa.

Si és avall on he d'anar, per què no m'esclafes contra la terra i deixo que les pedres i les arrels em travessin?
Si és el dolor i la por allò que m'ha de guiar, per què no em redueixes al No Res i em colapses amb la teva presència?
Si és l'abandó total de mi mateixa allò que em cal sentir, per què no puc acabar de lliurar-me mai de la corda que em té lligada a l'Aquí i l'Ara?

Voluntat. És resposta eterna i innegable. Domina l'esperit. És l'Or que brolla de dins nostre. És la certesa de la Mort i la incertesa de la Màgia. Tot ho sacralitza i corrompt, ho enalteix i ho connecta al nostre instint més endèmic.

Voluntat. Només es necessita a sí mateixa. No és ni esforç ni sacrifici, és l'Espurna Increada.

No comments: