Sunday, February 26

Assumeix la fosca (escrit del 2010 re-issue)



No tinc Por. Fins i tot les serps que repten cames amunt em són agradables i familiars. Acceptada la pressió de les seves escates i les carícies de les llengües bífides, m'adormo: somio que visc.

No penso ja en sacrificis necessaris, no recapacito sobre la veritat del què faig, poc m'importen els déus que exigeixen, vegeto. Tot és fosca. Una fosca òptima, que llambrega, que m'arriba a enlluernar. Plagada de serps i de plomes de corb.

El corb no m'és aliè. Ja fa vuit anys que el vaig veure i vaig témer. Ara però, com ha canviat la història... Les seves ales són seques i m'ennueguen quan empasso, el seu bec escruix i té un sabor agre i terrós.

He assumit la fosca, i ara ella em nodreix.

1 comment:

Myddwyr said...

Magnífic. "Now we can't go back. We know we are far, so far from Home. Fly, ravens, fly".